,,Lietuvos mažųjų žaidynės“ 2022

,,Lietuvos mažųjų žaidynės“ – jėga

Trakų lopšelio – darželio „Ežerėlis“ ugdytiniai šiandien atskubėjo į ,,RIUKKPA“ organizuotą Lietuvos Mažųjų Žaidynes. Pasitiko linksmas ekranas su Ąžuolo mankšta. Pasijutę galingi lyg ąžuolai įveikėme kliūčių ruožą: šliauždami minkštuoju takeliu, įlendant į šuniuko ir kačiuko guolį, pereinant laiptus, užlipant ant „kelmų“, perlendant stačiuosius lankus ne bet kaip, o šonu, įveikiant gyvačių – krokodilų kelią , užpakaliuko nepakelti, nes kliūtys išgrius…. Perėję kliūtis „užkliuvome“ už žaidimų „Lankų pievelės“ , kur šokinėdami susitikę po du sveikinomės visaip: delnais, alkūnėm ir kojom plojom, mažylių pirščiukais susikibom, tūpėmės po du. Lėkšteles ir puodelius statėme ir griovėme. Po du susėdę, atlikdami komandas, tikrinome reakciją, kas pirmas pagriebs lėkštelę. Ant galvos nešėme, kol sutvarkėme. Skareles mėtėme kuo aukščiau, gaudėme kuo mikliau ir rankomis ir galva, ir kojomis suėmę, sukomės ratu. Lipome kopėčiom į „Sportines aukštumas“, op ir pasiekėm diplomą. Smagi, judri, nuotaikinga diena