Pasivaikščiojimo metu vaikai rinko lapus, tyrinėjo jų formą, dydį, spalvą, mokėsi pavadinimus. Radus labai ilgą lapą vaikams kilo idėja palyginti ir paskaičiuoti, kiek reiks mažesnių lapelių, kad išpildyti ilgo lapo ilgį. Džiaugėsi radę trumpesnius lapus, kurių reikėjo tik trijų, kad išpildytų ilgo lapo ilgį. Išsiaiškinome, kad ilgas lapas tris kartus ilgesnis už trumpą. Vienas vaikas atnešė kelis mažus, kitas dar mažesnius lapelius ir nusistebėjo, kad dabar tai jau bus darbo, nes kad išdėlioti visą ilgo lapo ilgį prireiks daugiau lapų, nei jie tikėjosi. Vaikai rinkdami lapus pakartojo sąvokas ilgas – ilgesnis, trumpas – trumpesnis, mažas – mažesnis, didelis – didesnis. Skaičiavo, kiek telpa trumpesnių lapų ir kiek reikia mažų lapų į vieną ir tą patį ilgį. Labiausiai vaikams patiko ilgas lapas, o kai reikėjo rinkti ir dėlioti mažiausius lapelius, tuomet ėmėsi gudrybės ir eilės pabaigoje lapai ėmė didėti.
Mokytoja Laima